Leta i bloggen :)

söndag 21 november 2010

Fullt upp

Förlåt för att jag inte uppdaterade på hela dagen igår, men det har en förklaring ! :P
Karin och hennes mamma kom hit och så bowlade vi, jätteroligt ! Sen så gick vi hem hit och åt och lite så, fottade lite och kollade på film och snackade ;))
I alla fall, det avr roligt att träffa henne igen !
Men idag så ska jag vara på dans kl 3 ...
Men nu måste jag göra vid mig, klockan är ju 11 liksom och jag har bara latat mig hela morgonen ...
Och sen sitter Sarah här nu och tjatar på mig att jag ska till lekplatsen med henne ;S
Men sen ska jag nog också ut med Flippsan en liten stund sen !
Fullt upp typ, haha ! :))

Puss

Bilder sen igår kommer upp när Karin har skickat det till mig ! :)

2 kommentarer:

  1. riktigt kul var det! <3
    kan skicka bilderna nån dag. bara smsa när du vill :)

    SvaraRadera