Leta i bloggen :)

lördag 13 november 2010

Dålig dag ?

Hej,

mår nt så speciellt bra just nu :S
Tror att jag ska somna, känner mig hängig och varm och bara mår dåligt ! :S
Men det kunnde ha varit värre, men nu har jag nt varit sjuk på evigheter så att är lite ovan...
Men ändå, i förmiddags när jag mådde bra, haha, så var jag, Sofie och Emelie hemma hos Filippa också sitter Emelie och håller på med en sån sak som hon tror är en bilnyckel men igentligen en larmsak, så gissa vad ? Det börjar tjuta i hela huset och så säger en sån röst " Var vänlig lämna huset". Vi bara springer skrikande ut förbi Nicole som står i hallen och precis var på väg in, haha, hon såg helt chockad ut ;S Men,men det slutade bra i alla fall, vi larmade av och det slutade tjuta ... Bra dag va ? ;D Wihoo ! :S

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar