Leta i bloggen :)

fredag 22 oktober 2010

Restaurang :P

Hejj,

Har nyss varit och ätit på någon restaurang på Råå med Mormor, morfar och Josse, gott var det, åt typ vitlöksbröd, spätta och sen maräng swisch (Vet ej hur det stavas typ ;O)
Jag vet, åt skitmycket ! Haha, men ifall man får ner det så ;D
Men annras tycker jag bara att det e så himla skönt med fredag och sovmorgon !
Okej, här hemma hos mig kan man nästan inte kunna sova typ längre än till 8 för då ska Astrid springa runt i hela huset, typ skrika och kolla på playhouse disney ;S Haha ...
Men jag ligger ändå kvar i sängen till typ nio-halv tio :D
Men nu ska jag bara ta det lungt och kanske läsa eller kolla på tv


Haha, måste bara lägga in denna lilla skillnaden på typ 3 år eller något, jag vet vi är så snygga hela tiden ! ;O
FÖRE
EFTER

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar