Leta i bloggen :)

torsdag 21 oktober 2010

Är det där min cykel ?

Idag så var man i skolan såklart på förmiddagen och sen efter skolan så cyklade man ner till stan med Emy och Nian och där träffade man Saga,Flippah, Ellen och Emilia fast Ellen och Emilia var nt alls med oss ;))
Vi typ fikade på Espresso house och då kom sosso så att hon var också med oss då ;P
Efter det typ tittade man i lite affärer, jag letade efter ett sånt halsband som man kan ha en bild i, Hittade många fina på Atelje bern och kom också på då att jag har ett presentkort på 200 där som jag fick av Nian för typ ett år sen ( Förlåååt att jag nt använt det än ;S) så att det var ju perfekt ! :D Föresten Sara kom ner sen också ;P
Men sen typ när jag och Nian cyklade hem så typ trodde vi att vi såg hennes pappa i ett hus så att vi typ cyklade fram och tillbaka där några gånger och kollade in genom fönstret, HAHA jag vet vi e artiga ... Men vi kände ju typ dem som bodde där ;)
Sen kom den konstigaste kommentarer från Nicole som jag hört på länge, det kom en bil åkande med en röd cykel där bak( Nian har en röd ;P) också säger hon "är det där min cykel?"
Hahaha, jag bara "öhh? Du sitter på den"
Haha ;))
Men tack för dagen c(:


Puss

2 kommentarer: