Leta i bloggen :)

lördag 25 september 2010

Nians feest ! :)

Hej,hej kom precis hem från Nians maskerad ! :)
jag av en ängeeel, passar ju mig, haha ! Sen typ var Filippa djävul, Sara kisse, Nicole kanin, Saga kanin, Sofie affärskvinna, Ellen var typ någonting med en mask, Emelie Katy Perry och Hanna cowboy ;DD
Det var askuligt, typ gjorde mycket ...
först så åt vi och sånt och sen typ sista timmen eller så så gjorde vi IDOOL ! :D
Det var sjukt roligt, sen så typ sjöng vi seriöst, eller nt jag och Sara, vi var jury istället :P
Alla typ sjöng bra ! ;P
Men tack för den underbara kvällen !
Så dum som jag är så glömde jag ju kameran hos Nicole så att bilder får komma imorgon, några filmer också kanske :P

Puss

2 kommentarer:

  1. Du kan faan inte säga att jag sjööng bra sjöng fan som en kråcka haha!:))

    SvaraRadera
  2. Nää ! :D Ni sjöng bra !
    Kråcka, haha, det heter kråka ! :D:D

    SvaraRadera