Leta i bloggen :)

torsdag 30 september 2010

Franska !

Hej,hej !

Franska på skolan idag, det var jätteroligt, ska välja det !
efter skolan så var man med Sofie och Nicole ;D
Jag och Nian gick först hem till mig, vi bakade kladdkakemuffins, sjukt goda var dem !
Sen kom sosso också åt vi dem ;P
Sen typ gick vi ut lite också skulle vi typ spionera på Gabbe och Gustav, lyckat !
Det slutade med att dem typ jagade oss ...
Sen gick vi ner till stranden också kom Flippsan dit ;P
Sen när Nian gått hem så gick jag, Sofie och Filippa ut och åkte longboard ! :D
Det är askuligt ! Ifall ni inte testat, gör det. Det är mycket roligare (och lättare) än skate ;P
Men nu ska jag väl bara ta det lungt ikväll och kanske kolla in "Kenza och Tyra show."
Annars tar jag det bara imorgon, det finns ju på internet :P


Puss/Baiser (Ja, jag översatte det på google, hah)

Just nu ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar