Leta i bloggen :)

fredag 24 september 2010

Dagen :)

Hej,hej !


Idag så hade man skoljoggen på skolan, var sjukt jobbigt typ eftersom att solen sken.
Men det gick väl bra ändå, min grupp vann :) Vi var indelade i grupper om ni inte fattar det... :P
Efter skolan så tog man sig en skön dusch eftersom att jag blivit så svettig när jag sprang ;o
Sen var det in till stan med familjen, där köpte jag en assnygg tröja, kommer bild senare har nt hunnit ta ngn ...
Där träffade man typ alla möjliga, Nicole och Emelie och Felicia typ, haha ... :)

Nu har jag precis målat naglarna, bild kommer häär ! :D

Hoppas att alla söta läsare har haft en bra dag.
Puss

2 kommentarer:

  1. aa, det har jag.
    fast jag mådde ju inte bra innan :(
    du måste snart lägga in en bild på tröjan!
    den e asfin ! :D

    //din flippa :)

    SvaraRadera